Driftstatus:
Vi opdaterer og udbygger løbende på systemerne, for at forbedre din oplevelse og ikke mindst at sikre dig en stabil forbindelse.
Ved planlagte opgaver informerer vi på Facebook samt her under driftstatus.
På din selvbetjening kan du tilmelde dig driftsinformation vedr din boligforening og generelle fejl.
1. Log ind på selvbetjening her
2. tryk på " mine oplysninger "
3. marker flueben i " tilmeld sms tjeneste"
4. Tryk på gem
Planlagt arbejde:
Søndag d. 28/4-24
08:00 – 10:00
Signalforstyrelser på TV signalet
På ovennævnte dato og i nævnte tidsrum vil der kunne opleves udfald eller helt manglende TV signal.
Dette skyldes at vores kanalleverandør skal opgradere noget udstyr hos dem.
I skal intet gøre, signalet kommer retur når de er færdige med det arbejde de skal udføre.
______________________________________________________________________________________________________
Onsdag d. 3/4-24
Manglende / forkert guide (EPG) på TV kanaler.
Vi har konstateret at der mangler eller vises forkert guide (EPG) på enkelte kanaler.
Dette har vi fejlmeldt til vores kanal leverandør, som har meddelt at der er noget udstyr / software de skal have opgraderet før det vil virke igen.
Så de arbejder på at få det løst, men kan ikke give en dato lige nu for hvornår det er løst.
Vi følger selvfølgelig op på det.
Vi opdaterer og udbygger løbende på systemerne, for at forbedre din oplevelse og ikke mindst at sikre dig en stabil forbindelse.
Ved planlagte opgaver informerer vi på Facebook samt her under driftstatus.
På din selvbetjening kan du tilmelde dig driftsinformation vedr din boligforening og generelle fejl.
1. Log ind på selvbetjening her
2. tryk på " mine oplysninger "
3. marker flueben i " tilmeld sms tjeneste"
4. Tryk på gem