Driftstatus:
Loading updates…
Vi opdaterer og udbygger løbende på systemerne, for at forbedre din oplevelse og ikke mindst at sikre dig en stabil forbindelse.
Ved planlagte opgaver informerer vi på Facebook samt her under driftstatus.
På din selvbetjening kan du tilmelde dig driftsinformation vedr din boligforening og generelle fejl.
1. Log ind på selvbetjening her
2. tryk på " mine oplysninger "
3. marker flueben i " tilmeld sms tjeneste"
4. Tryk på gem
Planlagt arbejde:
Onsdag d. 11/12-24
Fejl på hjemmesider, MitID login.
Enkelte foreninger oplever lige for tiden, at der er sider der ikke kan tilgås hvor der skal logges ind med MitID, når man er på nettet via Sundbynet.
Vi har fejlmeldt det til vores udbyder og afventer at de får løst problemet hurtigst muligt.
Opdatering d. 16/12-24 – Vores udbyder arbejder stadigvæk på at finde frem til hvor fejlen ligger.
De er i kontakt med MitID i forhold til at finde en løsning.
Opdatering d. 19/12-24 – Vores udbyder har d.d. fået besked om at NemLog-in er blevet bekendt med fejlen og har fået lokaliseret den.
Der er tale om en netværksfejl, hvor enten specifikke internetudbydere eller browsere Microsoft Edge, Google Chrome og Firefox har sat en firewall op eller lukket af for nogle adgange, som nu forårsager dette problem.
De er i dialog med relevante personer, som kan rette fejlen.
Tidshorisonten for rettelse af fejlen er pt. ukendt.
Vi anbefaler at man pt. bruger sit mobile internet, altså uden at være logget på det trådløse net hjemme tilknyttet Sundbynet.
Det vil sige at man enten logger direkte på via mobil eller deler sin forbindelse fra mobilen med sin bærbar / computer når man skal tilgå de ramte sider.
Vi beklager mange gange de gener fejlen medfører.
Opdatering d. 21/12-24 – En midlertidig løsning på problemet er at installere en VPN i sin browser.
Dette er testet i Opera og Chrome og virker, så det vil også virke i andre browsere.
Hvis i har brug for hjælp i forhold til installering af en VPN, så ringer i blot til os.